niedziela, 15 lipca 2012

#4 Ciemność


Autor: Lau; Książka: GONE 
OPIS: Wiersz o Ciemności z powieści M.Granta "Gone". 



OD AUTORA: Wstawiam wiersz, który ostatnio odnalazłam w otchłani mego komputera :> Napisałam go przeszło rok temu.
 .......................................................................................................................................................................................

Nie bój się mnie, 
Nie uciekaj ode mnie 
I tak nie dasz rady. 

Nie bój się bać, 
Nie bój się strachu 
On jest moim pokarmem. 

Chodź do mnie, 
Czujesz to? 
Dotykam twego umysłu
Już się nie uwolnisz. 

Robisz krok w tył, 
Próbujesz się mnie pozbyć 
Jesteś w pułapce. 

Ciasna pętla wokół twojego umysłu, 
Płaczesz, śmiejesz się 
Nie wiesz co robić. 

Jesteś moim sługą, 
Ja jestem twoją mistrzynią 
Znów płaczesz. 

Nie bój się Ciemności, 
Ja nią jestem. 

1 komentarz:

  1. Och, niesamowity. Przeszły mnie ciarki... *fanka GONE*

    OdpowiedzUsuń