środa, 1 sierpnia 2012

#10 Status

Autor: Czar_Na; Seria: Durarara!!; Paring: Shizuo/Izaya; Rating: K;
Opis: Orihara obiecał zostawić w spokoju Shizuo. Kazał mu w zamian założyć profil na znanym portalu społecznościowym. Jaki ma w tym interes?



OD AUTORA: Prezentuje wam drabble (100 słów + tytuł) w moim wykonaniu ^^ Napisałam je chwilę po dokończeniu Drrr :D Pomysł zapodała mi Lau ;* (kooooocham cię). Te drabble pisało mi się najlepiej ze wszystkich, które kiedykolwiek  stworzyłam^^ Dodatkowo są lekkie i dość wesołe ;D Jako że teraz mam napływ weny z Drrr to będzie lawina miniaturek. I jedna ze SAO ;D to tyle, miłego czytania^^'
.......................................................................................................................................................................................
Jak on śmie! Obiecał, że zostawi mnie w spokoju i nie pokaże mi się więcej na oczy! Czy ja wymagam tak wiele? Naprawdę nie lubię zabijać ludzi, ale dla niego potrafiłbym zrobić wyjątek. Nienawidzę go. Chociażby ten ironiczny wyraz oczu, gdy na mnie patrzy… Grrr… Z moich ust wydobył się cichy warkot. Orihara Izaya, już jesteś martwy. W przypływie agresji zgniotłem myszkę od komputera. Czy naprawdę wymagałem tak wiele? Chciałem spokoju, nawet poszedłem na kompromis, a co dostałem? Nie zasłużyłem na to.
Przed moimi oczami błyskał niebieski napis:
„Orihara Izaya jest w skomplikowanym związku z Heiwajima Shizuo”
Już jesteś trup.

1 komentarz:

  1. Krótkie, treściwe i zabawne. Jak dla mnie, za przeproszeniem, zajebiste! :D Właściwie ze względu na długość tekstu nie bardzo wiem, co jeszcze mogę napisać. W każdym razie strasznie mi się podobało!
    Dodam jeszcze, że poprzednich trzech opowiadań nie czytałam, ponieważ nie jestem zaznajomiona z serią. No dobra, Kuroko no Basket oglądam na bieżąco i przeczytałam opowiadanie do połowy, ale kiedy zorientowałam się o ograniczeniu wiekowym to przestałam czytać. Dlatego prosiłabym o zaznaczenie w tym poście na poziomie z serią itd. "rating". :)

    OdpowiedzUsuń